Carasz helyszíni autóvizsgálat weboldal

Egyoldalas weboldalt készítettem a Carasz – helyszíni vizsgálat vállalkozás részére. A cél egy teljesen letisztult, egyszerű, de modern weboldal volt, ahol be tudják mutatni a szolgáltatásokat, és egy űrlap segítségével meg is rendelni a 4 szolgáltatás egyikét.

Első lépésként meghatároztuk, hogy milyen szöveges tartalom áll rendelkezésre. Főleg jegyzet, brainstormingok ötletei voltak kiindulásnak összeírva, de ezek erős alapot adtak ahhoz, hogy az első kick-off megbeszélésen összeállítsuk a tartalmat.

A marketingstratégiát is én készítettem, átbeszéltük a célcsoportot, elemeztem a kulcsszavakat, illetve részletes konkurenciakutatást is végeztem. Ezután kezdtem el az oldal tervezését, figyelve a technikai SEO beállításokra is.

A logókészítésnél kérés volt, hogy szerepeljen benne autó, és az ász kártya, de legyen egyszerű, letisztult. Grafikus kolléganőmet, Kulcsár Tamarát bíztam meg a feladattal, ő készítette a logót, természetesen vektorosan, hiszen sok felületen lesz majd használva, fontos volt, hogy professzionális legyen a kivitelezés. Tamarával nagyon jól tudunk együtt dolgozni, mindig sikerül megtalálnunk a közös hangot.

Az oldal élesítése után pedig beállítottam az analitikát, hogy később tudjuk mérni és elemezni a látogatói adatokat, majd a hirdetési kreatívok elkészítése után el is indultak az első hirdetések, amelyek azóta is folyamatosan hozzák a megrendeléseket. A hirdetések finomhangolása folyamatosan történik, hiszen így tudjuk a legjobb eredményeket elérni.